عکاسی از نوشیدنی


عکاسی از نوشیدنی بهترین تکنیک برای افزایش فروش محصول شماست و با هدف ایجاد حس خوب در مخاطب انجام می‌شود. جمله معروفی وجود دارد که می‌گوید: یک تصویر به اندازه هزاران کلمه ارزش دارد. این جمله اهمیت عکاسی حرفه‌ای را به خوبی نشان می‌دهد. به همین دلیل است که اولین روش تبلیغاتی که به ذهن صاحبان کسب‌وکار می‌رسد استفاده از عکس و ویدیو است. از طرفی درک نیاز‌های مشتری و پرداختن به آن در زمان مناسب باعث افزایش رضایتمندی او می‌شود. در نتیجه ارائه تصاویری که هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم آمیخنه با تکنیک‌های خلاقانه است باعث جلب توجه افراد و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار می‌شود.  عکاسی صنعتی سبکی است آمیخته با خلاقیت که باعث جلب توجه بیشتر آن می‌شود.

در بعضی از موارد عکاسی از غذا و نوشیدنی با هدف معرفی محصولات جدید انجام می‌شود. به همین جهت بسیار مهم است چرا که در تعیین سرنوشت آن محصول و حتی گاهی هویت تجاری برند نقش مهمی دارد. به طور مثال فرض کنید یک نوشیدنی جدید به تازگی وارد بازار شده است. اگر برای این محصول قبل از ورود به بازار، تبلیغات حرفه‌ای صورت نگرفته باشد استقبال چندانی از آن نمی‌شود چرا که مخاطبین شناختی از آن ندارند. در نتیجه می‌توان ادعا کرد در صنعت مواد غذایی به خصوص حوزه نوشیدنی‌ها میزان جذب مشتری به نوع تبلیغات آن بستگی دارد. 

 

مراحل عکاسی نوشیدنی از ثبت سفارش تا تحویل پروژه:

تیم ما در استودیو انعکاس برای عکاسی از انواع نوشیدنی‌ها در ابتدا نیاز و اولویت‌های کسب و کار شما را در نظر می‌گیرد. شما می‌توانید از لحظه شروع پروژه تا پایان آن از طریق کانال‌های ارتباطی نظرات خود را با ما در میان بگذارید. مراحل انجام پروژه در استودیو انعکاس شامل:


  • ثبت سفارش عکاسی نوشیدنی
  • شنیدن انتظارات و نظرات شما
  • اجرای پروژه عکاسی نوشیدنی
  • ارسال خروجی اولیه عکس‌‌ها
  • تحویل پروژه در زمان تعیین‌شده


مقایسه کنید

قبل و بعد عکاسی از نوشیدنی

انجام شده توسط استودیو تبلیغاتی انعکاس

نمونه کارها

نمونه کارهای عکاسی از نوشیدنی

برای مشاهده نمونه کارها بر روی آن ها کلیک کنید.

  • همه نمونه کارها
    همه نمونه کارها

    انواع عکاسی تبلیغاتی نوشیدنی و تکنیک های آن

    عکاسی از انواع نوشیدنی‌ تکنیک‌های مختلفی دارد که استفاده درست و بجا از این روش‌ها موفقیت یک محصول را تضمین می‌کند. تیم انعکاس با استفاده از جذاب‌ترین متد‌های عکاسی به مطرح شدن کسب و کار و افزایش اعتبار برند شما کمک می‌کند.

    عکاسی از نوشیدنی های گرم: در هنگام عکاسی حرفه‌ای از نوشیدنی‌های گرم توجه به چند نکته الزامی است. ابتدا باید حس گرما را در تصاویر نشان دهیم. برای نمایش این نکته باید از یک نوشیدنی در هنگام بخار کردن عکس بگیریم و یا با استفاده از تکنیک‌های ادیت، بخار را به عکس اضافه کنیم. بک‌گراند با ترکیب رنگ‌های تیره بهترین انتخاب برای عکس‌هایی با این مضمون است. در صورت رعایت این نکات می‌توان حس واقعی بودن تصویر را به بیننده انتقال داد. در بیشتر اوقات عکاسان از فنجان برای عکاسی نوشیدنی استفاده می‌کنند. فنجان در فرهنگ‌های مختلف آسیایی، مناسب‌ترین ظرف برای نوشیدنی گرم تعریف شده.

    عکاسی از چای و قهوه: هنگامی که صحبت از نوشیدنی‌های گرم می‌شود اولین گزینه برای همه ما چای است. این محصول انواع بسیار مختلفی دارد. چای سیاه محبوب‌ترین نوشیدنی در کشور ماست به همین دلیل بازار رقابتی بالایی دارد. لازمه حضور و دوام در این بازار تبلیغات حرفه‌ای است. قهوه از دیگر نوشیدنی‌های گرم، پرکافئین و محبوب سراسر جهان است که عکاسی از آن سبک و سیاق خاص خود را دارد. در اکثر مواقع هنگام عکاسی قهوه از دانه‌های آسیاب نشده در کنار آن استفاده می‌کنیم..

    عکاسی از نوشیدنی‌های سرد: نوشیدنی‌های سرد به چند دسته خانگی، صنعتی و کافی‌شاپی تقسیم می‌شوند. به دلیل تنوع بالا در نوشیدنی‌های سرد انتخاب سوژه برای عکاسی دشوار نیست به همین دلیل می‌توان از تکنیک‌های خلاق در عکاسی تبلیغاتی از آن‌ها استفاده کرد.در استفاده از این تکنیک‌ها باید به نکات زیر توجه کرد: 1- نوشیدنی‌های سرد مناسب فصول گرم هستند؛ تبلیغات ‌آن‌ها در ماه‌های سرد سال بازدهی ندارد. 2- برخی از نوشیدنی‌های سرد، ترکیبی از مایعات و برش‌هایی از میوه هستند مثل اسموتی‌ها. در هنگام عکاسی باید از میوه‌های سالم استفاده کرد. 3- برای بک‌گراند عکس‌ها باید از رنگ‌های سرد یا خنثی استفاده کنیم. زیرا هدف، نشان دادن خنکی و انتقال حس سرما به مخاطب است.

    مشتریان

    برخی از مشتریان دوست داشتنی ما

    هزینه

    مناسب ترین پکیج را انتخاب کنید

    خدمات مکمل

    شاید به این خدمات هم نیاز داشته باشید

    سوالات متداول

    شاید سوال شما هم باشد

    سفارش عکاسی از نوشیدنی

    همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

    ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

    دوره های آموزشی

    به دنبال یادگیری عکاسی از نوشیدنی هستید؟

    نظر مشتریان

    مشتریان ما چه می گویند؟

    افتخار می کنیم که در طی چند سال فعالیت توانسته ایم رضایت همه مشتریان خود را جلب کنیم.

    مقالات

    درباره عکاسی از نوشیدنی بیشتر بدانیم

    از کجا شروع کنم؟

    ما گوش دادن رو خوب تمرین کردیم

    برای این که بتونیم کار شما رو خوب انجام بدیم، باید بتونیم نکات مد نظر شما رو خوب گوش کنیم.
    برای همین، اولین قدم صحبت کردن ما با همدیگه است.

    ۰۲۱-۲۲۸۴۴۸۴۶